10 aylık bebeğim ateşlendi çok yüksek değildi 38 de kaldı, boğaz enfeksiyonu olmuş CRP 22 doktor ANTİBİYOTİK verdi hemen KLAMER içermek istemiyordum ama evde herşeyi denedim dut kurusu vs içmedi ağzına lokma sürmüyor arada bir mama içiyordu çok zayıflıyordu hastalığı geçsin diye içerdim kızım antibiyotik içtikten sonra sersemi dönüyor kafasını tutamıyor sonra KARNI VE SIRTINDA KIZARIKLIK ÇIKTI kızamık gibi nokta nokta kestim içirmeyi alerji olmuş. Daha önce de diğer kızıma antibiyotik vermişlerdi ona da zarar vermişti. Başına gelen var mı vücudu ne zaman geçer doktora götürmeli miyim sağlık ocağı hemşiremiz ilacı kesince geçer dedi sizlerden deneyimi olanlar yazabilir mi ?