Günaydın sevgili anneler 🥰 Umarım siz ve minikler iyidir..
Benm kızım anaokuluna yeni basladı. Şöyle bir döngü oluyor basladıgımızdan beri. Haftada bir yada 3-4 günde bir , gecenin bir yarısı burnu tıkanıyor şak diye. Sonra bak grip.. veya akşamdan ard arda 4-5 kez hapşırma oluyor ve gece burnu tıkalı. Şeklinde devam ediyor.
Benm anlamadıgım buna sebep üşümesi mi? Yoksa okulda kapmış oldugu birşey mi?
Anne her zaman kendini sorguluyor. Okula giderken ince mi giydirdim? Pijaması mı ince? Üstünü mü açtı ? Yani bu okuldan mı kapıldı ince giydiğinden mi bunu çözemiyorum. Virüs olunca sanırım ates de oluyor öyle mi💕
Hastalık sizlerde de basladı mı😘