CheriBlossom perla_ evet kuzum yer olmayınca katla kenara koy tepsisini de arasına koyuyorum tek parça duruyor ama ben genelde açık kullanıyorum mutfağım geniş kaptma ihtiyacı hissetmiyorum ama mutfağı küçük olanlar için çok güzel