Her ay ödeniyor. Ödeme kısmına kartınızı kaydettiyseniz ordan otomatik kesiyor para olmazsa olunca kesiyor. Ben kullanıyorum yıllardır öyle 2 ay falan ödeyemediğim olmadı yani ne olur bilmiyorum açıkçası. Numaranızı ödemelere kaydederseniz de faturaya yansıyor her ay.