anneyim09 Testte yaptım negatif çıktı 4 ünde olmam lazmdı daha olmadım agrı vsde yok kızlar strese girdim
dammy anneyim09 tam olarak aynı ben.. Kafayı yiyorum kaç gündür, erken gebelik testi yaptım negatif çıktı Bu hafta da olmazsa kan vereceğim artık Kızım 18 aylık olmak üzere Oy oy
anneyim09 dayes bu kadar gecikme normal mi gebelik varmıdır düşünmüyorum 2. Çocuk normalde hiç gecikme olmazdı
dayes anneyim09 normal de olabilir anormal de 😅 kişiden kişiye çok değişir bence, ben 7 güne kadar gecikme yaşıyorum hiç 7yi geçmedi mesela ama sizin yapınız farklıdır, kanda net çıkar stres olmazsınız boşuna
pinar180 anneyim09 mevsim değişikliği olabilir senede 1 şaşar günler böyle normaldir. Testte negatifse korkmayın gelir elbet. Benim 50 . Gün grldi bu ay ödüm koptu :)