PnarYektaA Merhaba Hanımlar salgından dolayı sağlık ocağı 9 ve 10. Ayda ek kızamık aşısı yapıyor bilgisi olan veya yaptıran var mı yarın gitmemiz gerek
1bocek1cicekannesi PnarYektaA aşı karşıtı insanlar yüzünden ülkemizde kızamık vaakaları çoğaldığı iÇin kızamık aşısını 9. Aya çektiler sanırım bir D 12. Ayda falan yapılacak
EsilaEbru PnarYektaA benim kızım 8,5 aylık doktorumuza sordum kesinlikle yaptırın dedi tekrar kızamık vakaları oluyor dedi
Yavuzzeliha85 PnarYektaA biz yaptirdik 9.ay asisini saglik ocagindaki ebe suriyelilerden gelen yaygin hastalik için dedi Ama 10.ayda yok 1 yasinda var asisi
PnarYektaA Yavuzzeliha85 Nasıl geçti peki süreç ateş oldu mu ı veya başka bişey çünkü oğlum ateşli hastalık geçirdi yeni iyileşti yarın aşı günü biraz korktum o yüzden
Yavuzzeliha85 PnarYektaA bizde ayni hastalik sonuna denk geldi Antiniyotik bitmisti O sekil gittik biz zaten ates di huysuzluktu yapmadi çok rahatti yani genel anlamda da ates agri yapmiyor
Nazliprensesinannesi PnarYektaA hatirlayamadim ya sanirim koldandı ates fln hcbisi ypmadi bizde korkacak bsi yk cnm gecmis olsun smdiden