2 aylık olduk son 1 haftadır mamayı bıraktı farklı markalar aldım denedim hiçbirini almadı memeyi de yavaş yavaş bırakıyor 5 dakika emip bırakıyor bazen 5 dakika bile sürmüyor son 3 gündür aşırı huysuz ağlıyor sürekli 8. Hafta atağı mı acaba meme reddi değil çünkü başından beri silikon kullanıyorum hasta gibi durmuyor halsizlik vs de yok gibi doktora da götürdüm keyfi yerinde duruyor yememeye devam ederse cuma gel öyle tahlil istiyim dedi ama ben şekeri falan düşer diye korkuyorum gündüzleri sık sık vermeye çalışıyorum yarım saat 1 saate veriyorum göğsümü ama geceleri biraz zor uyanıyor uyanınca almak istemiyor şekeri düşerse ne olur tedirginim:/