esm15 bayrampaşadayoz biz evde askılı ile geziyoruz geceleri bebeğime togsuz tulum giydiriyorum pijama üzerine ince polar çünkü oda 25 derece gösteriyor aslında bu derecederler zıbın bile yeterli ama içim rahat etmiyor benimde heralde bir dahaki aya kadar açmayız evimiz hala sıcak