esm15 Doğum sonrası adetim çok düzensiz tahmini ne zaman düzene girer şuan bebeğim 5 aylik olacak 40 ı çıktıktan sonra adetim başladı bugün 3. Kez adet oldum ama her seferinde günüm geçti geçen ay 20 günüm geçti bu ay sadece 2 günüm geçti
dayes esm15 bir yıl içinde düzensizlikler olabiliyor, birkaç ay düzenliyse birkaç ay gecikme oluyordu
bossmomm esm15 merhaba benimde bebeğim 5 ay 28 günlük doğum yaptığımdan beri 3 defa adet oldum bir 12 Haziran, 21 Temmuz, 27 Ağustos olarak en son ağustos oldum hala olmadım. 🥹 korkuyorum ilk bebeği birde Sizde olmaya yakın regl belirtileriniz nasıldı??
esm15 bossmomm göğüslerde ağrı ve karnımda şişlik vardı ama ben yine de rahat edemedim günüm gecince hamile olmadığıma emin olmama rağmen test yaptım😅😅benim bekarkende düzensizdi
bossmomm esm15 benim normaldede göğüslerimde hiç şişlik olmazdı? Sadece hamile kaldığımda göğüslerimde şişlik ve sertlik olmuştu. Şuan emzirdiğim için bilmiyorum yumuşak gibi. Bende olurum inşallah test yapmayı korkuyordum yapacam yine
esm15 bossmomm emdiği için düzensiz olabilir ama yinede test yapın bence içiniz rahat eder en azından
bossmomm esm15 yaptım. Başta bpzuk sandım hiçbir çizgi yoktu bir iki saat aonra negatif oldu acaba geçerli mi yoksa test bozuk muydu anlamadım.
kocbuse65 esm15 emzirdiğiniz sürece düzensizlik normal bende 7 aydır düzensizlik yaşıyorum bende 5 gün adet görüyorum 3 4 gün leke hamilelikten önce 4 gün sürerdi şimdi uzadı doktor normal dedi
esm15 kocbuse65 benim bekarkende hep düzensizdi bende polikistik over var hatta bekarken kadın doğum doktoru bana açık açık evlenince geç çocuğun olabilir pcos olduğu için tedaviyle bile gebe kalabilirsin dedi bende bu doktora inanıp evlenince korunmadim evliliğimin ilk ayı hamile kaldım 🙄🙄
esm15 kocbuse65 valla bilmiyorum doğumdan sonra baya kötü günler gecirdm o yüzden kadın doğuma muaneye gitmeye korkuyorum travma oldu🥺🥺
esm15 bossmomm doğumda bebeğin plesanta parçaları kalmış içimde doğumdan 15 gün sonra acil ameliyat edildim