2prenses1anneee bebeğim sadece anne sütü alıyor su vermem lazımmı kaynamış su olur mu eğer vermem gerekiyorsa bilgilendirrmsnz beni
kbra0209 2prenses1anneee doğduğu günden itibaren su verenler var kaynatıp veriyorum ben de bazıları dondurup çözdürüyor canlı su olsun diyeymiş
handeuraz18 2prenses1anneee Hayır gerekli değil ben hem mama hem emzirdim ona rağmen vermedim su çünkü ihtiyacı yok anne sütü karşılıyor ilk 6 aya kadar ha ağzı pamukçuk olmuştu benimkinin temizlenmesi için çay kaşığında birkaç kere verdim kaynatılmış ılıtlılmış onun dışında hiç vermedim
nergisevim Ek gıdaya kadar bebeklere su verilmiyor çok zararlı su zehirlenmesi olabilir ya da böbrekler ciddi zarar görebilir.
melenbeg Verilir ama ne gerek var zaten anne sütü veya mama alıyorsa suya ihtiyacı yok fazladan vereceğiniz su midesini boş yere doldurur yada sütten mamadan alacağı kaloriyi düşürür. Büyükler vermekte ısrarcıdır genelde bana çok baskı yapıyorlardı 😂