Hepinize cevapları için çok teşekkür ederim bugün doktora gittik bebiş yarım çay bardağı veya1 çay bardağı kadar yeseyeter dedi herşeyi buharda pisir ayrı ayrı ver önüne dedi sevdiği şeyleri kendi kesfetsin bu ay gurme ayları dedi. Mesela elinle siktiginda sebze exiliyorsa damağında da ezilir korkma ver dedi. Muhallebi de de yoğurtta da koy önüne ver kaşığı keyif alsin dedi sakin zorlama dedi ha birde kuzu pirzola yi çok iyi pişir ver önüne dedi vitamin alır dedi blw önerdi yani bu akşam mutfak ağlıyor ama yeterki yesin 😂