user92642835096 pelnztrk her mama her bebeğe iyi gelmiyor aptamil gaz yaptı smayı beğenmedi Bebelac kullanıyoruz. Deneye deneye bulduk ☺️☺️
handeuraz18 pelnztrk 4 aylıktan bu yana 20 aylık şuan aptamil kullandım kullanıyorum gaz vs bi sıkıntı yaşamadım tavsiye de ederim her bebek farklı bilemem ama kusma belki fazla içtiğinden de olabilir başka sebeplerde olabilir 🤷♀️
2prensesannesi30 pelnztrk Aptamil bende aldım o kadar pişmanım ki anne sütüne yakın mama arayışında yım ben 🤦
pelnztrk 2prensesannesi30 baksan kaliteli güzel mama ama her bebeğe aynı olmuyor malesef. Bebelac gold aldım bakalım smdilik skntı yok