kbra0621 Kızlar bebiş uykudayken sıçrıyor ve korkuyor bende az önce kötü rüya gördüm bi şey beni boğacak gibi oldu dua okudum uyandım hemen lohusalıkta böyle şeyler yaşanır mı yaşayan var mı ne yapmalıyım
1pskmerve kbra0621 bebişteki moro refleksi yenidoğanlarda oluyor. Sinir sistemleriyle alakalıydı sanırım. Yani gayet normal. Kötü düşünüp aklına kötü şeyler getirme 🤗
buselahmet kbra0621 benim düşüncem inanırsanız olur, ben ne hamilelikte ne lohusayken(ki bebeğim 35 günlük) böyle şeylere inanmadım ve hiç de korkmadım. Ha bebeklerde Moro refleksi vs olduğu için ve çok fazla rüya görüyorlar ellerini vs daha kontrol edemediği için çok sıçrıyor. Bizde bebekle ilgili hep tedirgin olduğumuz için, yorgunluk,uykusuzluk vs garip rüyalar görme ya da vesvese yapmak normal bence bu süreçte
dayes kbra0621 bebek refleks olarak yapıyordur, siz de içinizi ferah tutun ben lohusayken gece çok kez yalnız kaldım, sadece bir kere korkunç rüya gördüm o kadar. İçinizi ferah tutun, dua edin, dua açın, bir şey olmaz Allahın izniyle