Kızlar 29 Ağustos dan beri kızım nöbet geçiriyor gözümü dikip kasılıyor 2 hafta önceye kadar 5 10 saniye sürüp bitiyordu acile gidiyorduk video olmadığı için elimiz de bilmiyorlardı ne olduğunu 2 hafta önce sabah 10 da oldu gece 2 de oldu bide 5 de oldu 5 deki 1 dakika civarındaydı video çektim direk acile gittik yatış verdiler tam yatarken 2 dakika civarında oldu doktorlar müdahale etti bir gece kaldık emar eeg çekildi hiç birşey çıkmadı ama Epilepsi teşhisi kondu ilaca başladık iyi gidiyordu olmuyordu birşey pazartesi gece 5 saniye oldu geçti çarşamba günü uyuttum yarım saat sonra nöbet geçirdi 1 dakika sürdü hastaneye gittik hemen ilacın dozunu arttırdılar. Başına gelen veya bilen var mı ne yapacağımızı şaşırdık testler temiz çıkıyor niye olduğu bilinmiyor.