Kdz benim de kızım uykuyu sevmeyen bir bebek, doğdu doğalı uyumuyor diye çok sinir krizleri geçirdim ama böyle kelimeler kullanma sinir aninda söylediğin şey sınavın olur Allah korusun. Madem evde zaptolmuyor dışarı çıkar enerjisini atsın TV’yi azaltarak bitir bağımlılık derecesindeyse uyaran fazlalığı nedeniyle böyle krizler geçiriyor olabilir. Ama ne olursa olsun sen dünyaya getirdin onu, ve senden başka kimseye ihtiyacı yok lütfen böyle şeyler düşünme belki senin stresin ona geçiyordur?