Merhaba hanımlar 73 günlük bebeğim yaklaşık 2 haftadır Biberon reddi yaşıyoruz. Dr browns kullanıyoruz ve ağzına almak istemiyor daha öncesinde içiyordu tam bitiremese bile biberon kullanıyordu. Kendi sütümü de koyduğum halde içmiyor. 3 4 gün ara verip yavaş yavaş alıştırın diye bi yazı okumuştum öyle denedim. Eşim yedirmeyi denedi almadı ben denedim almadı. Daha sonrasında memeyi de almadı ağlama krizine girdi ve aç açına uyutmaya çalıştım uyur gibi oldu o şekildeyken tekrar meme teklif ettim içer gibi yaptı 2 dk sonra yine bıraktı sanki zehir vermişim gibi ağlaşmaya başladı. Var mı benim gibi bu sorunu yaşayan hangi biberonu denemeyelim. Çünkü bebeğim sadece beni emiyoru evet güzel bişey ama bazen göğsümü boşaltmam gerekitiğinde bile sütüm çöp oluyo içmiyo. Ya da birine bırakmam gerektiğinde bile bırakamıyorum bir de sürekli 2 saatte bir emmek isteyen bir çocuk acaba sütüm yetiyo mu düşüncesine girmeye başladım çünkü dinlenmeye fırsatım olmuyor