buglemss aynı durumdayım bende 3 yaşında 1 ay olmadı gireli ama illalah ettirdi bende desteksiz bakıyorum ailemden uzaktayım farklı şehirlerdeyiz. Asla durmuyor yerinde aşırı hareketli sürekli kafamda kucağımda zıplıyor atliyor hopluyor uzanıyorum sırtıma çıkıyor atlıyor bir yemek yaptirtmiyor bacağıma sariliyor eşim zaten çalışıyor istesii olmayınca kendini parcalarcasina bağırıyor ağlıyor. Geçen gün komşum geldi kapıyı çaldı dovmeyin artık bu çocuğu diye asla öyle birşey yok tabi anlatmak istediğim çok ağlıyor. Yemek desen hak getire ağzına bir lokma veriyorum bir saat o lokmayı yutmadogoni biliyorum. Daha bezi bile biraktoramadim. Sürekli kendime gececek bu günlerde diye avutmaya çalışıyorum ama psikolojik olarak zok yoruldum yıprandım. Bedenen yorgunluğu saymıyorum bile gece sağıma yatıyorum ağrıyor soluma dönüyorum ağrıyor. Ağrıdan sizidan uyuyamıyorum artık. Yinede sağlıklı olsun hepimizin evladı yeter bize