23 aylık kız mamayı bırakıp süre geçiş yapmışlar doktor önermiş rutin değiştiği için kabız olmuş evde tuvaletini yaparken zorlanınca poposu kanamış yengem götürmüş acile 3 kez lavman yapıldığı halde hala tam anlamıyla boşalma olmamış demiş 4.yü yapacaklarmış istememiş
Evde şurup probiyotik zeytinyağı veriyormuş ekstra tavsiyeniz var mı