2 aylık bebeğin reflü tanısı konuldu gaviscon Gastrotus mu ne o kullandık ama fayda etmiyor ağlaması doğduğunda beri neredeyse hiç durmuyor gün boyu uykusuz en fazla 10 dk uyur perişan olduk artık kısma gaz kaka yapamama sı gibi kusma kusma rengi mama gibi gaz çıkarırken süt burnundan geliyor iki defa elimde tıkandı burnuna su süt geldi nefes akamadı elinde ağrı kesici verince rahatlıyor biraz bugün onunda verdim yok gaz ilaçları veriyorum probiyotik veriyorum bana mısın demiyor kaka da yapıyor gaz da çıkarıyor ama karnı hep şiş hep inliyor ıkınıyor ⅔ gündür hiç süt içemiyor ağzına aldığı gibi ay oy oluyor içemiyor çıkarıyor bazen üsten hiç gazını çıkaramıyor araştırınca Özofajit e denk geldim chatgpt ye sorunca bu çıktı bilgisi olan var mı nasıl tedavi uygulandı bebeğim daha çok küçük çok yorulduk çocuk doktoru Gastroentroloji ye gönderdi randevu bulmak çok zor 15 gün sonraya boşluk çıkınca bildirim geldi aldım bi haftası var daha yarın götürüp şansımı denemeyi düşünüyorum bakar mı bilmiyorum şehir hastanesinde tek var bu bölüm çünkü bu akşam gaz çıkarırken çık kaba bi sesle çıkardı büyük biri gibi boğazı tahriş olmuşta geğiriyor gibi git gide gün gün çok daha kötü oluyor ama doktoru bakmaz sa özel E götürürsek özel bişey yapar mı reflü ilaçları var zaten elimizde ama hiçbir faydası yok zorluyor da kendini sürekli gaz kaka yaodın diye belli bi yeri ağrıyor yoksa çok güzel gaz kaka yapabilecek güçlükte