Nisakusunannesi14 Arkadaşlar 4 kasımda doğum yaptım 4 aylık olduğu bebeğim ama hala aşırı terliyorum doğum yapmadan önce hiç böyle terlemezdim evi sıcak tutuyorum bebekten dolayı ama ondan mı benim gibi olan var mi
Kizimkuzum Nisakusunannesi14 Ben de ayni durumdayım. Dışarı çıkarken kaban giydiğim gün sayısı sınırlıdır o derece. Ve de kötü kokuyor🥴
Leylaaa61 Nisakusunannesi14 düzelir yakında,ben de öyleydim.Evi de 22.23 derece yapsanız yeter.Daha fazlasına gerek yok
Nisakusunannesi14 Kizimkuzum mahvoldum ya gece 3 sefer pijama değiştiriyorum gündüz desen aynı hiç terlemezdim hasta edecek sanki su içinde kalıyorum o derece 🤦♀️
TalentedMom Kizimkuzum ben bebeğim rahatsız olmasın diye deoderant parfüm de sıkamıyorum. Alerji olabilir diye çok küçük çünkü
Nisakusunannesi14 Dgndrmz inşallah ya artık ümidim kalmadı doktoramı gitsem diye düşündüm çünkü aşırı terliyorum rahatsız ediyor 😔
Eylul0813 Nisakusunannesi14 bence kıymetini bil ben bütün doğum kilolarımı o terle attım. Ne zamanki terlemem bitti kilo vermem de durdu bol su iç çok sinir bozucu bi durum ama yakında düzelir umarım☺️
Dgndrmz Nisakusunannesi14 ben yazın doğum yapmıstım hem yazın etkisi hem doğumun etkisi benmde bayag yzun surmustu yerlemem normalde doğru duzgun terlediğimi bilmem. Sanırım hormonların degısmesınden kaynaklı oluyo. 9 aylık olduk suandada emzirirken kan ter içinde kalıyorum
AryamH Nisakusunannesi14 ne cektim ya dus almaktan yorulurdum 6 ay kadar surdu gecti sukur. Kiyafetten belli olurdu bende takintiliyim yanimda tsort atletle gezerdim degistirirdm
Nisakusunannesi14 AryamH benimde öyle valla hasta edecek bukadar terlemek diye korkuyorum🤦♀️ Tişörtler zaten günde kaç defa değiştiriyorum bilmem😂
Deletedmom122 Nisakusunannesi14 ben de 4 kasımda dogum yaptım hala suyun terin içinde kalıyorum özellikle emzirirken
Nisakusunannesi14 Deletedmom122 oyyy sorma gece uyanınca değiştiriyorum emzirdikten sonra bir daha değişip yatıyorum üstümü 🤦♀️😂
Emeliss Nisakusunannesi14 evet ya kış günü sabaha kadar 3 defa kıyafet değiştiriyordum inşallah o kadar sürmez de geçer evin sıcaklığıda bebek için 22 23 derece olsa yeter
Deletedmom122 Nisakusunannesi14 bende canım duş almaktan usandım bu ter yüzünden. Ama bak, arkadaslarda diyor 6.ay gibi geciyormuş ya sabır canım
Nisakusunannesi14 Emeliss İnşallah ya bir tek bende öyle oluyorsa dedim doktora gideyim ama herkes bnim gibiymiş meğer🤦♀️
PonciKom Nisakusunannesi14 malsf bende oldum ya sezeryanda olur dediler gercekten oldum belkı normel dogmfa oledir blmıyorm ama bnm ter bezlerim calısmazdı yazın bile terlemıyordum ama şimdi 11 ay oldu ilk gunden beri terlıylrum öle böle dgl banyodan cıkıyyorum kış olmasına ragmen yarım saat gcmeden kötü kokuyor ben anlamadım bu işten
Nisakusunannesi14 PonciKom ben normal Doğum yaptım farketmiyor demekki gerçekten öyle artık nefret geldi yani sürekli terlemek çok kötü 🤦♀️
balannesiii Nisakusunannesi14 doğumdan sonra 5 ay falan bendede olmuştu ki ben hayatımda terleyen bir insan asla olmadım🤷♀️ Ama geciyor canım merak etme