haticeada147_ benim bebeğimde sadece anne sütü alıyor du kaka problemini çözemedik lavman la bile yapamadı zeytinyağları falan herşey denedik doktorla beraber ama olmadı en son mama önerdi doktorum aptamil conformil günde 3 kez çünkü sütüm çok yağlı olduğu için bağırsaklaeı sindiremiyor dedi mamaya başladım ama anne sütünü kesmedim mesela emzirip aradan 20-25 dakika sonra 30 ml mama veriyordum 2. Gün kendi yaptı ve son bir haftadır artık kendisi yapıyor 2 günde bir 3 günde bir falan yani tabi her bebek farklı ama biz böyle çözebildik