Hanımlar 9 aylık bebeğim var geceleri en az 5 6 defa ağlayarak uyanır ayağıma alıp sallamdan uyumaz gözleri kapalı olduğu için memeyi de göremiyor emzirince de uyur normal de. Bu bir atak dönemi mi daha önce yaşayan oldu mu deliksiz uyumayı özlüyorum.