Selam arkadaşlar kızım 19 ayın içinde, azı dişleri çıktı 1 hafta önce. Aynı zamanda diş etlerinde kızarıklık oluştu normal diye düşündüm. 4-5 gündür de ön diş etinde kanama oluyor çok da gıcırdatıyor dişini. Bugün 2 diş doktoruna götürdüm. Bizlik bi durum değil çocuk doktoruna götürün bi tahlil yapılsın değerlerine bakılsın dediler. Nasipse yarın götüreceğim çocuk doktoruna. Ben aslında en başta çocuk doktoruna götürmeyi düşündüm de diş eti kanaması olduğu için direk diş doktoruna götürdüm. Bir Daha önce böyle bişey yaşayan var mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız