pag yorulmakta yalnız hissetmekte çok haklısınız. İnsan en çok çocuğu küçükken anne kardeş evi olsun istiyor. Aileniz çok garipmiş bi şey diyemedim. Ama şöyle düşünün hepsi geçiyor. Ataklara çok odaklanmayın takip bile etmeyin derim ben. Ufak bi tavsiye işte😊