Kızlar ben kızıma lor peyniri yapıyorum. Sütü buradan bir abladan tazecik temin ediyorum. Ama yaptığım peyniri sadece 3 gün yediriyorum. Katkısız olduğu için bozulma ihtimali var. Asıl konu çok fazla oluyor ayarını tutturamıyorum ve kalıyor. Bu yüzden sütün yarısını kaynatıp şişelere koydum ve buzluğa koydum. Şimdi onları çözdürüp peynir yapabilir miyim? Bilgisi olan varsa bana yardım edebilir mi?