Merhaba güzel anneler size bisey danışmak istiyorum ne zamandır atlatamadım başaramıyorum basaramadikca kendime kiziyor ve kısır döngüye giriyorum tekrar başa sarıyor hep.. konu şu ki anksiyetem ve panik atağım var son 2 senedir falan sağlık anksiyetesi de eklendi bu arada ama baş edemediğim nokta son 6 aydır takintilarim vesveselerim.. yani böyle düşünüyorum et veya tavuk,mantar..özellikle tavuk yaparken sürekli yiyince zehirlenecegimi düşünüyorum her şeyi kokluyorum içim asla rahat etmiyor yedikten sonra kendimce zehirlenme belirtileri yaşıyorum hiç iyi değilim farkındayım ama bunu artık gerçekten aşmak istiyorum yoksa evlilugime de zarar veriyor bunu yaşayan beni anlayan var mı neler yaptınız nasıl aşabilirim çok zor bir durum nolur yardım edin 😢