inscnmya zor yanları var elbette zorlanıyorum ileride daha çok rahat edeceğim için bir de abi kardeş ilişkisi olsun istiyordum yani yeğenlerim var aralarında 5.06 yaş var abisi bir yere gittiği zaman kardeşi mahrum kalıyor onu almıyor küçük görüyor başkalarının yanında onu dövüyor ben bu şekilde olsun istemediğim için şu an biraz zorlanıyorum ama bir sene sonra rahat edeceğim çünkü onun bir yaşında olacak diğerinin ana okuluna vereceğim o yüzden pişman mıyım değilim