Kızlar merhaba 1 hafta sonra kızım 19 aylık olucak butun gun uyumak istemedi sabah 9 da uyandı gündğz uykusuna inanılmaz direnç vardı aşırı ağladı 5 lere uyutmam için götürdüm başarısız oldum akşam uyur dedim 8 gibi götürdğm yine uyumak istemedi çığlık çığlığa ağladı odasa oyaladık biraz 9 gıbı uykuya daldı en son benimle aynı durumu yaşayan var mı bır yerı ağrıyor desem odasan çıkınca gayet güzel oynuyor gülüyor eğlenıyor ama uyku konusunda ilk defa böyle yaptı uykularımız hep düzenlidir şaşırdım üzüldüm açıkçası o kadar ağlamasına