10 aylık kızımın 2 aydır ortada babaaammm diye dolanması 🙄 sonda o M harfi var yalnız
Babammmm diyor
Anne de diyorum saçımı yoluyor tokat atarak babam diyor
O zaman ben gidip dereye atam kendimi 😬😂😂
Çünkü ben doğurmuştum ama o babasını görünce beni hayatında yokmuşum gibi siliyor🙄