Selam kızlar. Aslında benim sürecim yıllar oncesi 2019da başladı tabi o zaman panik atak nedir bilmezdm bayılmıştım bir kaç kere. Hastanelerde birşey çıkmamıştı. Oldum olası oldukca takıntılı bir insanım. Ama bayılma süreçlerinden sonra bu sağlık anksiyetesine korkuya döndü ve dogumlarımdan sonra tab yaptı. İlk dogumumdan sonra çok ağır yaşadım 1 yıl kendime gelemedim gitmedigim branş kalmamıştı.bi sorun cıkmıyordu. Sonra zamanla kşlo verdm evden uzaklaşıp sosyalleştikce tüm şikayetlerim gittikce azaldı. Ayda yılda bir gibiydi. Benm hissetttim şu ozellıkle aklıma geldigi an her an olabliyor bu bir his gelıyor bana sanki o an gerçek yaşamda değilmişim gibi sesler farklı geliyır ortam yabancılaşıyor vs kısa sürüuor ve normale dönuyor. Bazen bu hisle mideme ağrı giteblıuor bayılacak gibi olıyorum.bu bana bayıldıktan sonra kalan bir his sanki o anı yasıyorum gibi. 4 ay once dogum yaptum hamileluk sürecim şahaneydi tek bir şikayetm yoktu sonrasında dogum yaptım ilk 2 ayda cok iyydi hemen kendime geldm vs. Sonra bazı tetikleyen şeyler oldu babamn kalbnde çok ciddi olmayan bazı sorunlar çıktı hastalklardan bahsettik, kızım 23 günlükken pusetten düştü derken tekrar nüksetti. Vucudumu yoklama, damagımda bir leke gördüm geçen hafta hayatı 4 gün kendime zindan ettim aşamadım bu durumu kendime teşhis koydum ve o hastalıgu birebir yaladm sanki o korkuyu caresizlıgı o kdar kötü ki. Sonra geçti tabi hespi yersizdi kendime zarar verdm sadece. O ağır kaygı halınden sonra suan hafif baş donmem göz kararması gibi bir şey yasıyorm ortam yabancılaşıyor gibi 4-5 gündr devam edıyor üstüne hafif denge kaybı hisside oluyor. Beynm bana oyun oynuyor biliyorum ama aşamıyorum. Noroloji profunada gitmıstım mr bile gerek duymamltı sende bişey yok demıstı .ayda yılda bir olan durumu suan çok sık yasıyorum ve hayatı kendime zehir ediyorum i. Denge kaybı hissiyatı benı rahatsız ediyor. Takıyorum taktıkca daha çok oluyor gibi.Benm durumum şuan panik atak mı? Bunarada. İlk dogummdan sonra psikologa gitmstm anksiyete demştı ama emzirdigim için ilacı kullanmamştım. Çok uzun oldu hakkınızı helal edin