sevaltenekeci Hanımlar makinem Bosch 9 kilo omo kullanıyorum ama hiç memnun değilim lekeleri çıkarmıyor kokusu yok yani başka deneyip memnun kalan varsa marka ismi yazsın onu alayım
oylesinebiri__ sevaltenekeci benimde aynısi ben omo active fresh kullanıyorum çok güzel leke çıkarıyor