beequeen Merhaba Bebeğim sünnet olduğundan beri bezde sızdırma olayı yaşıyoruz. Yazın bitmişti ama yine başladı. Gece mama içmeye devam ediyor . Sızdırma olduğunda rahatsız olup uyanıyor,sızdırma olmasın diye bez değiştirdiğimde de uyanıyor. Molfix , prima denedim, büyük denedim olmadı. Tavsiyeniz var mı?
ecempeker Sllepyden cok memnunum kullanıyorum cok fazla çişte yapsa olmıyor 10 saat kadar kalıyor yaklşık