4.5 aylıkken aldık. İlk günler az az hareket ediyordu içinde. 2 haftada uçmaya başladı 😂 İçindeyken süre tutmadım hiç ama gün içinde toplam 2-3 saat durduğu olmuştur. Yanımda dolanıyordu onun içindeyken oyun oynuyordu. Yüksekliğini boyuna göre ayarlamıştım parmak ucunda da basmıyordu. Şimdi 8 aylığız eskisi kadar içinde durmuyor anca benim işim varsa koyıyorum onun haricinde emekliyor koltuklara tutunup ayağa kalkıyor kenarlarında yürüyor. Bir sıkıntısını görmedim.