naz7636 ben doğumdan 4,5 ay gibi bir zamandan sonra oldum. Normal döngüm nasılsa öyle başladı direkt. Genelde doğum yaptıktan sonra doktor 40.gün gel bi bakalım der size söyledi mi bilmiyorum ama oldukça önemli. Ultrasonla rahime falan bakılıyor, alttan muayene eden de oluyor, rahim toparlanmaya başladı mı diye. Önemli şeyler. Bence bi doktorunuza danışın 🌸