15 aylık oğlum gel,mama ,anne,baba,dede,hayvan seslerini taklit ediyo , çoğu kelimeyi biliyo en sık kullandığı bunlar, dışarda köpek görse hav hav diyo kedi görse miyav diyo ben arı nerde diyince vız vız diyo etkinlik kitabında şu hayvan nerde falan diyince işaret parmağıyla gösteriyor, alkış,bay bay, hayır şunu yapma diyince hemen yaptığı şeyi bırakıyor, insanları çok seviyor ama çocuklardan korkuyo o da bı akrabamızın çocuğu saçını çekti (1.5 yaşında kızı) o zamandan beri çocuklardan kaçıyodu çok şükür iki gündür geçti gibi bugün parkta 3 yaşında bir kız çocuğuyla oynadı kız çekingendi oynamak istemedi onunla ama oğlum etrafında pervane oldu annesi alıp götürünce onun arkasından koştu ağladı ilk defa bir çocuk gidiyor diye ağladı yani çok da mutlu oldum oynamak istiyordu onunla .
Parkta falan da çocukların peşinden koşuyor onların yaptıklarını taklit ediyo yaaa daha bir sürü şey var ama gel gör ki istediği bşy olduğunda asla ama asla parmağını, elini kullanmıyo öğretmeye çalışıyorum yok yok istediği bşy olunca hemen atlıyor kendi almaya çalışıyor ne istiyosun diyorum göster bana diyorum yoo koşup direk istediğini alıyor ya da ağlıyo az önce de Instagram da gördüm parmağıyla işaret etmemesinin çok önemli olduğunu 18 aya kadar hala yapmıyosa bir doktora görünün diye öneride bulanıyor biri.
Yani görünce bi kötü oldum öğrenmeyecek mi işaret etmeyi çok mu önemli öğrenmesi????