Kızım doğduğu günden itibaren emzik veriyorum. Uykudan uykuya alıyor ama 2 gün önce kreş öğretmeniyle ortak karar aldık ve emziği bıraktık. Kreşte emzik istemiyormuş. Dün gece uykusuna da emziksiz geçti. Sabah 5 de bir kere uyanıp emzik istedi ağladı bende 2-3 dk verdim uyuyunca hemen aldım. Şimdi yine gece uykusuna geçecek 20 dk dır sallıyorum . Ama ağlıyor diyorum emzik kayboldu ya annecim emzik yok hadi sen büyüdün artık onsuz uyursun diye. Nasıl unutacak bu emziği ya . Keşke daha 1 yaşına girmeden bıraksaydım