Kızlar bebeğim iki aylık emzirsemde mama da versem sürekli boğazında kalıyor az önce mama hazırladım dik pozisyonda veriyordum boğazında kaldı kıpkırmızı oldu elim ayağım hâlâ titriyor ara ara oluyor bu ne zaman bitecek bu durum çok korkuyorum başından beri böyle biberonu avent iki numara yavaş akışlı memedeykende aynısı beslemekten korkar oldum