Kızlar bebeğim 6 aylık kafasında biraz asimetri var sürekli aynı tarafa yatmaktan oldu yine de beyin cerrahına götürdüm sorun yok doğuştan değil gibi ama yine de 3 boyutlu tomografi çekelim dedi. Yarın çektireceğiz. Daha önce çektiren var mı? Zor oldu mu? Radyasyon yüzünden istemiyorum pek ama sonuçta bir sorun varsa da erkenden bilmemiz lazım. Çektiren anneler tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim 🙏🙏🙏🙏