Kızım 9,5 aylık ismiyle seslenince nadir bakıyor elleriyle aşağı yukarı sürekli ritim tutar gibi yapıyor ve yaparken ses çıkarıyor yerdeki emziğini ağzıyla almaya çalışıyor kafasını koltuğa vuruyor ya da yere gömüyor böyle sinirli şekilde göz teması var ama uzun değil ses çıkarıyor meme baba anne diyor bu aralar sürekli kendi saçını çekiyor uyurken bile ben elini çekip saçını seviyorum iştahsız çok yemek yemiyor ek gıda olarak ama kiloda sıkıntı yok oyuncaklarıyla oynuyor ama bir süre sonra ilgisini çekmiyor bizi yanına almaya çalışıyor koltuğa tırmanıp çağırır gibi yapıyor ama bizi yere aldıktan sonra yine kendi başına oynuyor ben oyuna dahil olunca çok uzun durmuyor kaçıyor ve çok sık değil günde 1,2 sefer başını hayır şeklinde iki yana sallıyor işaret ve baş parmağı ile birşeyleri tutuyor alkış yapıyor ama çok sık değil be alkışı yukarı aşağı olarak yapıyor ellerini yatay tutarak değil sürekli durup durup el sallıyor çok kafam karışık bundan önce çok fazla bebek görmediğim için de normal mi değil mi anlamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen