busrasevim ben de aynı durumdayım. İnanın ne kocam anlıyor ne annem anlıyor. Kocam sen bu çocuğun annesin der geçer. Annem de sağolsun çok yardımı oldu ama çocuğu sürekli emzirdin diye ona bile laf söylüyor. Her ağlamaya emzirdin diyip duruyor. Yani emzirdim suçlu oldum emzirmesem de suçlu olurdum. Emzirmeyi bıraktım, annemin yanına geldim tek başıma zor olur diye. Burada bile ne uyudum ne dinlendim. Bir tek kolaylığı yemek yapma derdim olmadı , sağolsun annem her şeyi yaptı. Onun dışında bebeğim her gün sabahtan akşama ağlıyor. Diş çıkarıyor gibi bir hali var üstüne memeyi de bıraktık bir de üstüne hasta oldu. Sabahtan akşama ağlama dinle dur. Artık bugün moralim bozuldu ağladım, annem bana kızıyor çocuk gibi sen de iki de bir ağlıyorsun diye. Ben sizi büyütürken o kadar zorlandım bir kere ağlamak aklıma gelmedi diyor. Çocuk bas bas bağırıyor niye ağlıyor anlamıyorum , neyin var söyle ne istiyorsun diye ben de bağırıyorum. Bu sefer de annem ses oluyor komşulara ses gidiyor bilmem ne diye laf söylüyor. Yani kocam gelse de bir an önce eve gitsem diye bekliyorum. Çocuk olunca insan babasının evinde bile fazlalık oluyor sanki tuhaf bir duygu. Zaten sosyal hayat sıfır. Arkadaşlarımı 2 senedir görmüyorum . Anca çocukla yapılacak aktiviteleri yapıyoruz. Parka , oyun alanına gitmekten gına geldi artık. En basit bir terzi işi kuaför işimi bile halledemiyorum. Yanımızda bebeği bırakacak kimse yok, anne kayınvalide yok. Eşim tek başına bakmaya cesaret edemiyor . Her yere maile gidiyoruz . Bir tabak yemek yiyim diyorum, bebeğim anne kalk diye sürekli çekiştiriyor . Yani ben bunların nesini seveyim ki. Çok şükür bebeğim sağlıklı ben sağlıklıyım eşim çalışıyor , her ihtiyacımızı alıyoruz . Tabi bunlar şükredilecek şeyler ama mesela benim geceler boyu sadece 2 -3 saatlik uykuyla günlerimi geçirmem neden normal kabul ediliyor. Mesela benim öğlen 2 de 3 te ağzıma ilk lokmayı atmam neden normal sayılıyor? Ben anneyim diye insan gibi yaşama hakkım yok mu? Ben dinlenemez miyim, ne bilim benim kocamla 2 saat baş başa yemek yeme hakkım yok mu? Benim bunları istemem talep etmem suç mu?