Gokturkmom evet memnunum 40 kontrolünden beri gül hanıma gidiyoruz sadece geçen ay izinli diye Tuba hanıma almıştım ama ikisi de ilgili. Gül hanım Sorduğunuz sorulara cevap veriyor kendisi de çocukla ilgili her şeyi öğrenmek için soruyor detaylı anlatıyor ben memnunum kendisinden