maygirl bende bir şey soracağım, benim bebeğimde 1.5 yaşında 18. Ayim içinde suan. Kelime olarak bayadir yeni bir kelime söylemiyor yani ben çok konuşurum kitap okurum bir sürü kartlar var onları her gün tekrarlarım mesela konuşturan kartlar, ilk kelimelerim, sorular kitabı vs vs. Ama kelimeleri suan
Anne
Baba
Dede
Annane
Aydede
Mama
Meme
Gel
Dur
Hadi
Hayvan sesleri, me, mö, aslan sesi, yilan sesi, miyav, hav hav falan
Aklıma bunlar geliyor. Doktorumuz gelişimi gayet iyi diyor ama bu konuşma durumu her çocukta farklı sanırım. Yani size asil soracağım siz gün gün çalıştınız mı hep mesela o konuşturan kartları günde kaç tane gösteriyordunuz ben çok karışık mı gidiyorum acaba vakit geçsin diye hepsini gösterip anlatiyorum of bilemedim. Her şeyi bilip bize ııhh ııh diye yaptırıyor konuşmaya gerek duymuyor gibi 😂😂