papatya0909 behiyeakyol aniden ögrendik annemde cıktı neye ugradıgımızı şaşırdık bu değer çok yüksek diyorlar .
Beyzaveduru Evet çok yüksek. Belirtileri neydi. Son bi kaç aydır kaç şekeri hep yüksek olduğu işin bu değer yüksek çıkıyor. Annemin de yüksekti ama bu kadar değil glifor başladın
papatya0909 Beyzaveduru annemin degeri bu . Annemi 2 aydır görmüyodum kg vermis gördm sıksık wc gitme vardı . Kg kaybı olunca götürdüm ben . Sekerde Çok yuksek cikti. Sizde belirtiler varmı?