hilalinde1 Arkadaşlar adetim 5gün gecikti bebeği memeden kestim ondan mı acaba bilen yokmu yaşayan ????? Ama belirti olarak sürekli uykum var Belim ağrıyor Sağ taraf kaşığım ağrıuot