Merhaba anneler Oğlum şuan 3 ay 4 günlük erken doğmuştu içim hiç rahat değil sosyal gülümseye 2 buçuk aylıkken başladı çoğu kez beni gözüyle de takip ediyo ama seslendiğimde ya da sesimi duyduğunda bakmıyor yanında çıngırak sallıyorum hiç oralı olmuyor oyuncak tutma girişimi yok ben mi çok acele ediyorum bilmiyorum prematüre anneleri bana yardımcı olur musunuz