Poncikkkk Arkadaşlar ben pazartesi gunu sezeryan dogum yaptım ilk kanamam oldu iki gundur azaldı kanamam sanki adetimin 4-5 gunu gibi az kan geliyor daha randevuma varda normal mi böyle bilemedim
suheyla92 Poncikkkk Evet çok normal bitiyor dersiniz sonra yeniden başlar 40 güne kadar normal sayılıyor zaten
melenbeg Benimde az olmuştu kanamam iki gün lohusa bezi kullanıp sonra normal pede geçmiştim yavaş yavaş azalıp bitmişti sonra ara ara kafasına göre geliyordu