barslan66 Kızlar bebeğim 2 aylık aşısını olacak bı kaç kişi götürmeden ateş düşürücü ver de götür dediler daha hafif atlatıyor diye sizce öyle mi yapmalıyım
3kedili2bebekli barslan66 hayır belki hiç ateşi çıkmayacak boşuna vermiş olacaksınız ki aşının yan etkilerini götürüyor ateş düşürücüler öyle sürekli verilen şeyler değiller
Mnli barslan66 hayır gereksiz yere neden ilaç veresiniz bu sefer gerçekten ateşi yükselde ilacın dozu yeterli gelmeyecek
suheyla92 barslan66 Hayır gerek yok aşıdan sonra yan etki gösterirse ateşi çıkarsa ya da huzursuzlanırsa o zaman verirsiniz önceden vermenize gerek yok