Bebeğim 3 gündür falan hasta ve antibiyotik olarak klamoks ve zaditen kullanıyoruz doktorun yazdıkları ama çok uyukluyor. Mesela dün akşam saat 10 a doğru uyudu bugün sabah da 10 da uyandı tabi saat 10′a kadar arada kalkıp emiyor ve geri uyuyordu. Sonra 10 da kalktı saat 12′ye kadar anca dayandı 12 de uyudu ve saat 16:54 geçiyor şuan hâlâ uyuyyor tabi gene belli aralıklarla kalkıp emmdi ama uyuyor sonuçta bu ilaçlar uyku yapar mı ya tabi uyuması güzel ama geceye birşey kalmadı 🥲