Kızlar oglum 30 aylık ve tuvalet eğitimine başladık bugün 3.gün. ilk günümüz cok sıkıntılı geçti 6 kez üstüne yaptı daha ama tabi her yarım saatte bir hatırlatıyorum götürüyorum annecim çişin kakan geldiğinde haber ver diyorum ve artık çişimizi tuvalete yapıyoruz 2 gündür kaçırmamiz olmadı ve 2 gece de uyurken altını hiç bezlemedim sabah uyandı kupkuru kalktı hadi annecim çişimizi yapalım beraber dedim ve yaptık.. Oglum kendini ifade edebilen bi cocuk cok sükur konuşmasi güzel karşılıklı konustuk bu konuyu güzelce. Ama maalesef 3 gündür kakasını altina yapıyor kakasının geldiğini anlayıp gidiyoruz ama inat edip yapmiyor güzelce konuşuyorum şarkılar söylüyoruz oyun oynuyoruz ama yok kakasını ne alaturka tuvalete ne de lazimlıga yapmak istemiyor hep benden kaçıyor bi köşeye saklanıp yapıyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim çişi hallettik gibi ama bu kaka olayından çekiniyor oglum 3. Günde çok büyük bi ilerleme beklemiyorum illaki çok sabır gerektiren bir şey bu tuvalet halledebilirim inşallah Allah her annenin yardımcısı olsun gerçekten, tecrübeli anneler lütfen yardımcı olabilir misiniz