Kızlar geçen seneden pek bişeyimiz olmuyor bu sene baya hızlı atmış boy olsun kilo olsun ne montlar geliyor ne botu her neyse kısacası nerelerden alışveriş yaptınız neler aldınız? Bugün çıkıp halletsem iyi olacak çünkü bugün bı anda kış geldi gibi soğuk hava ve yağmur bastırdı çocuk dimdizlak ortada kaldı normalde lcw dan alayım gelsin diyordum ama ne yazık ki bekleyemiycem hiç biseyimiz olmuyor önereceğiniz şeyler varsa çıkmadan direkt oraya gidelim diyorum .. bot mu alalım yağmur geçirmez bişey mi mesela karar veremedim yada yağmurluk bulacağım yerler acilinden çeşit olarak söylerseniz 🤗 LCW geliyor bı aklıma diğer yerler de seçenek pek olmuyor ayakkabı olarak da avm de flo tarzı yerlerde de seçenek pek olmuyor ordan oraya ordan oraya da pek gezmek istemiyorum bide bebek var 7 aylık zor oluyor 🤦🏻♀️ yumurta kapıya dayandı gibi biraz 🤷🏻♀️